NAUDOTI AUTOMOBILIAI

Autodiagnostika – Variklio Diagnostikos Centre Kaune Vilniuje Klaipedoje

Autodiagnostikos centras Kaune Vilniuje Klaipedoje

Automobiliu diagnostika

Noriuauto.lt – Naudoti automobiliai – automeistrai – ir kaip visada – viskuo nepatenkinti autoserviso klientai

Noriu Auto Mobilio – kuris negestų… Žurnalistinis tyrimas skirtas visiems, kurių automobilis ruošiasi sugesti… Negalvokite, kad visi servisai yra blogi… Atsiminkite vieną labai įdomų posakį – kokia bus marti, daug kas priklauso ir nuo uošvienės, arba atvirkščiai…

Arba kodėl naudoti automobiliai perkami pigiai, o remonto kainos skatina pradėti naudotis viešuoju transportu ?

Daugelis dabartinių vairuotojų nelabai gaudosi, kas dedasi po jų vairuojamo automobilio priekiniu dangčiu, o tai sudaro visas sąlygas būti apgautiems, kai bus aliekamas automobiliu remontas . Todėl mes, kaip didžiausią patirtį automobilių remonto srityje turintys ekspertai, pabandysime suteikti kuo daugiau vertingos informacijos apie nesąžiningą jūsų automobilio remontą.

Noriu auto mobilio … Mes išsiaiškinome, kad pagal amerikiečių atliktus tyrimus, kurių metu stengtasi nustatyti, koks procentas vairuotojų patiria nesąžiningų automeistrų ar autoservisų apgaules, skaičiai buvo pritrenkiantys. Pasirodo beveik 90 procentų visų autotransporto priemonių savininkai, yra patyrę savo kailiu, ką reiškia nieko nenutuokti apie automobilių gedimus. Viskas pasireiškia pinigų sumomis – sumokėtomis neaišku už ką ir kodėl. Ir šioje vietoje nėra jokio skirtumo, kur jūs benuvažiuosite – ar į autorizuotą servisą, ar į servisą stovintį pekelėje ar į paprastą garažą. Dar yra ir automobiliu dalys , kur taip pat egzistuoja įvairiausių fokusų…

Kyla klausimas:

-Nejaugi ši verslo šaka negali būti švari ir sąžininga?

Čia pabandysime pakalbinti beveik penkiolika metų šioje srityje dirbusį vieno autoserviso vadovą Aleksandrą Grigaravičių dabar užsiimančiu pigia automobiliu nuoma Kauno oro uoste.

-Sveiki, kaip suprantu norite išgvildenti senai visiems aiškų klausimą apie autoservisų darbą? Nenoriu teigti, kad devyniasdešimt procentų vairuotojų lieka apgauti. Tikrai taip nėra. Situacija pasikeitė, tikrai į gerą pusę, kai iš dangaus pas mus nusileido šita baisioji krizė. Galite paskelbti Noriu Auto portale, kad dabar visi tapo sąžiningais. Aš taip spėju. Niekas nenori prarasti kiekvieno kliento.

-Gerai, aišku… Taigi, kodėl vyksta tokie dalykai?Kur čia tas šuo pakastas?

-Visų pirma jeigu ir vyksta tokie dalykai, tai tikrai ne dėl to kad kažkas nori piktybiškai nuskriausti vairuotoją, kuriam sugedo automobilis. Šitie klientų apsukinėjimai visų pirma ne iš gero gyvenimo. Norėdami išgyventi daugelis autoservisų priversti darbus atlikti ne visada švariai…

-Bet turi būti kažkoks sprendimo būdas šitos problemos? Ar neįmanoma čia sąžiningai uždirbti pinigus iš šito verslo?

-Reikia sugebėjimų. Šiame sektoriuje mažai žmonių sugebančių taip suvadovauti, kad ir servisas uždirbtų ir klientas liktų patenkintas. Būtent čia visi šunys pakasti. Ar suvokiate, ką noriu pasakyti? Įsivaizduokite: vieną dieną jūsų automobilis bevažiuodamas ima ir užgęsta. Nuvažiavus į autoservisą, po atliktos apžiūros paaiškėja, kad užkalė variklis. Paskaičiavus išaiškėja, kad remontas kainuos minimum 3500 litų. O jūs dar tik laukiate algos, kuri tik 2000 tesiekia. Kaip pasiekti tikslą, kad klientas liktų patenkintas po tokio remonto? Labai aktualus klausimas, ir jūs Noriu Auto portale galėtumėte į tai pažvelgti giliau …

-Padaryti nuolaidą…

-Būtent… Bet tada su tokia strategija, užsidarysime po dviejų mėnesių, nes meistrai emigruos, gaudami grąšius už aukštą kvalifikaciją.

-Tai nereiškia, kad reikia šitoj vietoj pradėti kurti sukčiavimo planą.

-Jūs be abejonės teisus. Tačiau reikia turėti žmogų, kuris spręstų šito žmogaus problemą individualiai ir profesionaliai. Dabar paklausiu jūsų – kiek yra servisų galinčių gilintis į kiekvieno kliento situaciją nuoširdžiai? Galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų,tačiau ir tai padaryti pavyks ne iš karto…

-Man peršasi tokia išvada, kad vienintelis žmogus, nuo kurio priklauso ar servisas dirbs sąžiningai yra autoserviso vadovas galintis įsigilinti į kiekvieno žmogaus situaciją individualiai… Ar ne taip?

-Beveik taip…

-Taigi apibendrinant galima pasakyti, kad visų automobilių savininkų vedžiojimo už nosies kaltė tenka – būtinybei išgyventi šią nedėkingą ekonominę situaciją ir protingų autoservisų vadovų trūkumui?

-Jūsų išvada teisinga – galima parašyti jums dešimt balų.  Žurnalistas šį kartą pasitaikė man labai supratingas. Sveikinu.

P.S. O pats protingiausias variantas, jeigu nenori dažnai susidurti su automobilio remontu ir dažnai lankytis servizuose, bei patirti daug papildomų išlaidų automobilio išlaikymui, yra užbėgti įvykiams už akių ir perkant naudotą automobilį , jeigu patys nelabai išmanote kreipkitės į auto specialistą  ,kuris padėtų išsirinkti naudotą automobilį su kuo mžesne rida ir į šį faktorių reikia ypatingai atsižvelgti !!!

Patikėkit su nedidelėmis ridomis automobiliai tikrai nebyra,nebent turėtų tam modeliui specifinius masinius gedimus,bet jų irgi galima išvengti, prieš perkant automobilį galima pasidomėti apie tam modeliui būdingus gedimus, informacijos tikrai netrūksta šiais laikais internete…

Jums kyla klausimas kas yra maža rida?Galiu pasakyti tik tiek, jeigu jūsų nusižiūrėtas naudotas automobilis ,kurį norite pirkti vidutiniškai per metus nuvažiuodavo iki 10000km benzininiu varikliu ir iki 15000km dyzeliniu varikliu,tai yra labai mažai (pvz.: 10 metų senumo benzininiu varikliu iki 100000km rida ir dyzeliniu iki 150000km) tai su šiuo automobiliu jūs problemų ilgai dar neturėsite ir rezerva minimum 100000 km ridos dar turėsite . Jeigu du kartus daugiau nuvažiuodavo tai yra normali standartinė rida(pvz. benzininiams varikliams iki 200000 km ridos, o dyzeliniams iki 300000 km ridos)bet ir šie dar standartiškai apie 50000km rezervo turi automobilio eksploatacijai,o jeigu šis automobilis dar pilnai servizuotas tai ir dar daugiau turėtų standartiškai tarnauti.Deja nemaža dalis atvykstančių į Lietuvą automobilių su benziniais varikliais jau būna perkopę 300000km rida, o dyzeliniais varikliais automobiliai jau pasiekę 350000 km-450000km ridas.Aišku šie automobiliai vakaruose jau neturi savo vertės ir gryžta i rytų šalis pvz: Lietuvą. O čia Lietuvoje „stebuklų šalyje“ mielieji „stebuklų nebūna“,nes lyginant su Vakarų šalimis su maža rida automobiliai turi ženklų kainų skirtumą,o Lietuvoje kainos nusistovėjusios tokios kokios yra Vakarų šalyse su mano jau minėtomis su didele rida automobilių kainomis.Pvz.: galiu pateikti konkretų pavyzdį imkime „liaudies vežimą“ VW Passat 2002m 1.9tdi pas mus jis kainuoja grubiai apie 3000 eu ir šio automobilio rida bus apie 250000 km,o tarkim Vokietijoje toks pat Passat nuvažiavęs iki 100000 km (čia jau butų labai maža rida) kainuoja 6000 eu, kaip matote skirtumas ženklus.

Išvada paprasta natūralu ,jog nedidelę Lietuvos rinkos dalį sudaro automobiliai su maža rida,ypač senesni nei 7 metai,tačiau jie ir yra brangesni,o deja didžioji dalis parvežtų naudotų automobilų yra vis dėl to su didele rida tik su netiksliais kilometražo parodymais, ant kurių eilinis lietuvis ir užkliūna…O kaip atskirti ar automobilis tikrai geras ir ar su nepamažintais kilometražo rodmenimis padės jums kolegos,draugai, o jei ne jie tai tas kas tikrai supranta-naudotų automobilių specialistai…

 – ČIA PATEIKTA KELETAS NAUDOTŲ AUTOMOBILIŲ VARIANTŲ SU MAŽOMIS ORIGINALIOMIS RIDOMIS !!!            

Mitsubishi Colt  tiktai 8400 km rida

noriu-auto-mitsubishi-colt

noriu-auto-mitsubishi-colt

noriu-auto-mitsubishi-colt

noriu-auto-mitsubishi-colt

noriu-auto-mitsubishi-colt

noriu-auto-mitsubishi-colt

noriu-auto-mitsubishi-colt

noriu-auto-mitsubishi-colt

noriu-auto-mitsubishi-colt

noriu-auto-mitsubishi-colt

Mitsubishi Colt

2012 metai ,1.3 benzinas,  automatinė pavarų dėžė,  rida tiktai   8400 km !!!   Garantija!!!,

Toyota Landcruiser tik 171000 km rida

noriu-auto-toyota-landcruiser

noriu-auto-toyota-landcruiser

noriu-auto-toyota-landcruiser

noriu-auto-toyota-landcruiser

noriu-auto-toyota-landcruiser

noriu-auto-toyota-landcruiser

noriu-auto-toyota-landcruiser

noriu-auto-toyota-landcruiser

Toyota Landcruiser

2003 metai, 3.0 D4D dyzelinas, mechaninė gr.dėžė, 171000 km rida.

 

 Hyunday I20 tiktai 15700 km rida

noriu-auto-hyunday-i20

noriu-auto-hyunday-i20

noriu-auto-hyunday-i20

noriu-auto-hyunday-i20

noriu-auto-hyunday-i20

noriu-auto-hyunday-i20

noriu-auto-hyunday-i20

noriu-auto-hyunday-i20

noriu-auto-hyunday-i20

noriu-auto-hyunday-i20

Hyunday I20, 2010.11 metai, 1.2 benzinas, 15700 km rida !!! Garantija !!!

MAZDA 5 tik 59000 km rida

noriu-auto-mazda-5

noriu-auto-mazda-5

noriu-auto-mazda-5

noriu-auto-mazda-5

noriu-auto-mazda-5

noriu-auto-mazda-5

noriu-auto-mazda-5

noriu-auto-mazda-5

noriu-auto-mazda-5

noriu-auto-mazda-5

Mazda 5, 2008.10 metai, 2.0 benzinas, rida 59000 km rida!!! Rida galima patikrinti Mazda centre.

 

Draugai:

Rusiški veltiniai